Tuesday, June 28, 2011

macam2 cerita

well, its been a week since aku dapat penyakit kurang semangat ni.. i thinks its enough! cukuplah seminggu utk aku bermalasan, seminggu utk aku bermuram durja, seminggu utk aku berkeluh kesah.. menangisi kehidupan ini tidak baik..umpanya tidak redha dengan ketentuan daripadaNya.. Astagfirullah!..
walaupun aku tau jawapan untuk setiap persoalan itu, cuma aku insan yang lemah.. well dah tahap empangan yang penuh.. silap skit empang pun meleleh je.. serupa la ngan mata aku nih, silap skit dah nak berjuraian.. tuly! its not for me.. its just for him. How i wish i could give him everything.. how i wish aku i could spread the world under you feet... anyway, thank you for  being with me, tq for understand what i have been through.. even though i know its affecting you too... thank you for being strong with me..
aku tau aku tetap kena hadapi semua ini.. nak mengelak nak lari sampai bila.. kene remain strong utk hadapi semua ini.. Insyaallah akan ku cuba untuk bertabah. Meluaskan fikiran, membesarkan hati... banyak lagi tanggungjawab yang belum tertunai, banyak lagi hutang2 yang belum dilagsaikan kepadaNya... moga2 setiap pekerjaan diberkati Allah.. moga2 setiap jalan ada dapat hidayah..

cuma aku manusia biasa.. tidak maksudku untuk mengajak sesiapa bersedih atas kesedihan aku.. tetapi tidaklah juga aku tidak mahu berkongsi kegembiraan orang lain... live your own life! peace ya!

No comments:

Post a Comment