Wednesday, April 03, 2013

Tilam Bayi

Macam macam tilam utnuk baby sekarang ada.. tapi kebanyakan nya yang 'ohsem' kene beli online... harga pun super ohsem.... tapi kalau demi anak sanggup bagi yang terbaik kan... cuma saya lebih suka beli secara cash and carry.. senang barang ada depan mata.. cuma banyak kedai kedai online ini tidak menuliskan alamat mereka secara terang terangan... jadi memang payah nak cari lokasi kedai.. maybe ada yang menjahit dirumah.. jadi memang 100% deal melalui online sahaja kan...
so far antara yang super duper menarik adalah di sini:

NurFika
ni dekat kajang je.. walaupun still agak jauh dari selayang.. but still beyond reachable la kan... rasa yang nih harga pun ok.. design pun kemas je... still dalam 1st option saya.. sederhana sahaja...

Tok Mie
 yang nih rasa nya secara online... harga antara yang murah juga.... dan jahitan kemas, kekabu asli.. coraknya pun menarik.. yang penting no 'renda renda'.. saya tidak suka pada bantal yang terlampau banyak renda di sekelilingnya...
yang nih total rm 150.. murah kan...
Bantal Kabu
yang nih pun range yang boleh tahan... simple design tapi kemas dan warna yang terang.. sesuai lah agaknya untuk menarik perhatian baby... supaya baby boleh bergolek golek di tilam dengan syoknya...




yang ini adalah super duper ohsem... but harga pun super duper.. boleh wat beli play pen... anyway corak yang paling saya suka adalah.... jeng jeng....
superb!



anyway.. antaranya la  kan.. so saya pilih yang sederhana cukupla.. baby pun bukannya lama sangat punpakai tilam nih.. tau tau dah besar...


2 comments:

  1. Assalam....

    hai apa khabar?lama xjumpa kan...
    ct ni silent reader je..slalu gaj jengah blog haza ni...tp post ni menarik utk dikomen..hehehe

    nk beli tilam bayi utk siapa ni?ada berita baik kah?alhamdulillah...klu sy slh phm, mintak ampun...

    ReplyDelete
  2. oho... ada lah... nanti kalau dah ada saya umumkan.. Insyaallah... doakan ye..

    ReplyDelete