Saturday, June 15, 2013

Alhamdulillah!. Tahnik Dhia dengan Tok Guru

Alhamdulillah! Alhamdulillah! Alhamdulillah!

Hari nih mama dan papa rasa terharu sangat sebab Allah makbulkan hasrat hati papa... papa dah memang berhasrat nak tahnikkan anaknya dengan Tok Guru.. kalau boleh nakl waktu hari ke 7 adik lahir.. tapi sebab mama dan papa tak berani nak drive jauh ke Kelantan time adik kecik lagi.. kami tundakan hasrat tu.. dan kebetulan musim pilihanraya pula mesti semua orang sibuk..

Setelah lama tiba tiba nampak kat FB Tok Guru kata nak solat Jumaat dan sampaikan khutbah di Masid Al-Azim, Pandan Indah. Mama terus contact papa.. kebetulan papa pun baru habis mesyuarat tengahari tu.. terus papa bawa mama dan adik ke masjid.

Terima kasih sangat pada AJK masjid Al Azim yang banyak membantu.. papa yang bawa adik pergi jumpa Tok Guru.. mama tunggu kat pejabat je.. takleh pergi.. sekejap je.

Papa pergi pun takleh nak ambik gambar sebab dukung adik.. ada pun gambar ehsan dari jemaah yang ada disitu.. nasib baik ada buat kenangan.. on the way keluar masjid ramai uga yang ucap tahniah sebab adik dapat jumpa dan tahnik dengan Tok Guru.. Alhamdulillah!.Syukur Allah.



No comments:

Post a Comment