Sunday, January 29, 2012

unwell

demam sejak 3 hari lepas..... dan period pain tahap melampau menyebabkan saya kena ambil injection kat klinik.. hopefully by today saya ok..
doing checkup with pusrawi hospital..and its seem that i must do another surgery for my endotromesis and fibroid again... and doing some treatment for continously 6 months...warrr warrr warrr...
personally... i dont mind doing a surgery.. i think im strong enough to do it for a 2nd time... its just that.. im worried about my bff.. how he is going to coop with the situation...and thinking back how many time have i putting him in this kind of situation... huh... saya rasa saya selalu menyusahkan semua orang di sekeliling saya... dan perasaan itu lagi berat dari sakit yang saya tanggung...
saya tak merungut.. dan insyaallah saya cuba untuk tidak merungut... setiap kesulitan pasti ada kemudahan.. dan Allah takkan duga kalau kita tak mampu untuk menghadapi dugaan itu.. dan sakit itu penghapus dosa.. saya cuba terima seadanya.. sebab saya tau diluar sana masih ramai lagi yang lebih teru ujian yang diterima daripada saya...
for now.....aja, aja, fighting!

1 comment:

  1. sabar ya aza...
    aku doakn yg terbaik utk ko...
    setiap ujian dr Allah SWT pasti ada hikmah yg tersembunyi...:)

    ReplyDelete