Wednesday, May 25, 2011

dah biasa dah..

teringat waktu kecil2 dulu... tapak tangan saya menggelupas.. sejak kecil sampaila saya umur 13 tahun baru die stop sendiri.. kalau ada org yang tengok mesti die tanya.. "eh..eh dik! tak sakit ke?".. tapi tak sakit apapun.. tak tau kenapa.. maks ayapun tak dapat nak explain kenapa.. tau2 je dah hilang sendiri.. 
Tapi semalam! ha... semalam punya cite la ni... staff saya dok cuai basuh baju customer kena ink ball pen kat baju.. 4 helai plak tuh.. kemaja sume warna warni.. mak ai.. sabor jela.. nak suh staff buat spotting kang makin teruk.. nak tak nak, bos jugala yang kena menyingsing lengan... mau habis sume chemical aku try pakai... last2... aku terpikir letak thinner.. (tu last solution yee).. fuh.. lega.. selepas 2 jam dok merawat baju tu.. dapat juga aku hilangkan kesan dakwat pen tuh... tapi?...










 ha.. tgklah jari jemari ku.... pakai thinner tak pakai sarung tangan.. pastu kena clorox.. perghhhh.... lawo tangan.. pagi tadi duk sapu muka ingatkan ada habuk ke hapa kat tapak tangan.. rupa2nya.. hmmmm... tangan ku menggelupas habiis.... minta2 la elok dalam 2-3 hari ni, pasal weekend nak balik kg, kenduri!.. malu weh salam ngan org kampung kang... hahahha... meh pakai losyen!

No comments:

Post a Comment