Tuesday, May 17, 2011

muatan lebih



Ini isu muatan lebih... ini time saya drive balik dari KL-Raub sorang2 di pagi yang indah 2 bulan lepas... memang kadang2 saya akan balik drive sendiri.... sebab saya kerja tak makan gaji, takyah mintak cuti so, saya akan balik jenguk mak pada hari khamis atau jumaat la sorang2...
so ini dia.. lori yang cuma 5 tan muatan.. tapi makk ai... camno nih?.. tinggi gila.. tak taula die isi ape.. tapi terhuyung hayang lori nih jalan... so saya terpaksalah mengikut dengan penuh hemat dan sabar... (dlm hati... toksah pikirla) ...
sampai dah betul clear.. saya pun memotong la lori ini... ops! camna saya ambil gambar?.. welll..... dah kalau bergerak dlm 40km/j .. conpirm bleh ambik punye.. hahahaha...
anyway.. pengajaran nya?.. sangatla bahaya... janganlah tamak sgt .. membahayakan nyawa driver lori dan driver lain juga... itu saja sekian.... takde sivik punya orang!.. hadoiiiila

No comments:

Post a Comment