Tuesday, May 24, 2011

timbang lagi..

memang dah jadi rutin kami dlm 3 bulan nih untuk timbang berat biasanya every week on sunday... since semalam ada masa so kitorang timbang.... well... sengeh je.. pasal saya keep losing weight.. so terkini 64.8.. maybe still besar angka tu.. tapi bagi saya banyak bezanya nak bandingkan dengan 3 bulan lepas... so, my asben tension tengok angka saya pasal terus menurun walaupun sikit2..tapi maintain turun.. hahahha... still, masih jauh lagi perjalanan untuk saya.. i wish dapat terus buang angka 6 tu.. terus nak capai angka 5+.. sahaja.. hopefully.. tapi yakin boleh...hopefully! by Raya harap2 dapat capai 59 kg at least... boleh ke?... so skrg syok skit nak shopping ke ape... sebab boleh try baju idaman hati tanpa rasa cam 'buruknya' bila aku pakai baju ni.. hahahah... at least dah boleh capai saiz M...
so.. masih di usahakan.. so far i'm losing around 6kg.... caiyok! caiyok! akan diteruskan usaha itu.....

3 comments:

  1. Cayalah haza!!! aku pulak yg makin sinonom dgn angka 6+ ni....hadoiiii

    ReplyDelete
  2. ape lak sinonom...sinonim ler, hehehe

    ReplyDelete
  3. ahahhah.... rileksla shu.. aku dah lama sgt terlebih nih... ko baru lagi.. comel lagi tu..

    ReplyDelete