Tuesday, July 05, 2011

jalan2: Perlis...

well memang dah lama nak berjalan2.. tapi yang di suggest adalah Perlis.. bila digoogle di blog.. punya lah banyak suggestion tempat menarik... so, kamipun bergeraklah ke Utara Semenanjung itu.. wohooo..! banyak jauh oo itu tempat..












Tapi bila sampai.. agak kurang menarik jugala rasanya.. atau saya yang dah tinggi expectationnya?.. hmm.. anyway syukur juga sebab perjalanan kami tiada masalah.. cuaca pun baik.. tak panas tak hujan.. malam pun baru hujan... so, kitorang sempat lepak2..memancing kat sg.. takde beli apa2.. cuma jalan2 je.. kebetulan durian pun baru gugur disana.. dapatla beli durian 2 bijik.. pastu sempat makan seafood kat Kuala Perlis.. yang nih ok! ada dalam 10-15 kedai jual memang seafood.. pilihla nak yang mana..bagi makan burung kasawari dan tengok ular pun ada kami buat.. 

 hmm.. yang lain takde.. maybe ini penutup utk jalan di semenanjung malaysia kut... sebab passion utk melawat mana2 kawasan di malaysia sudah habis.. cuma tinggal sarawak sahaja lagi.. itu Insyaallah next year.. sebab flight dah booking awal dah... so, kalau nak jalan..meh kita ke shopping complex sahaja.. shopping lagi baguih!


No comments:

Post a Comment