Friday, July 08, 2011

temper semacam

fuh.. kadang2 mood ni jadi 'temper' semacam.. kalau dah kerja asyik nak melayan orang jek.. hari2 macam2 orang kita kan jumpa... macam macam stail, macam macam perangai.. ada yang sopan, ada yang berlagak, ada yang tak nak cakap langsung... tapi yang aku tak boleh bla..kalau jenis yang cakap tak paham2 bahasa ni... apa ke hal nyeeee??
'kamon' la beb.. takat benda senang takyah nak putar belit satu alam boleh tak?.. benda mudah jangan nak disusah-susahkan.. cakap 'straight' je.. kalau ko nak bagi sedepek kat muka aku pun bleh.. tara hal.. aku sambut... tapi kalau kene pada hal nye la.. kalau tak.. ber'depek2' aku taruk kat muka ko nanti.. aku tak kira kalau ko nih muda ke, tua ke, pompuan ke.. laki ke.. kalau dah cakap tak nak paham2 susahlah.. baik takyah cakap...
jangan ko nak main2 ngan aku.. aku taulah aku bukannya ada silat ke, judo ke... kalau takat jalan pakai high heel pun kadang2 terkehel kaki.. tapi takyahlah nak cuba2 uji kesabaran aku.. bile time aku cakap elok2.. baik ko paham kan cepat2.. kalau time aku punya sabar dah takde.. aku dah tak kira dah apa nak jadi jadikla... mak aku kata bapak aku keturunan jawa Riau.. panas baran tak hingat!.. hahha.. skrg baru aku paham.. memangla, kalau aku dah nak mengamok.. ko jangan nak ngada2 lintas depan mata aku pun.. naye ko nanti!..
huh! tarik nafas..lepas.. tarik nafas! lepas!... sabar je la.....

P/S: kalau dapat lesen makan cekelat nih ..

No comments:

Post a Comment