Wednesday, October 05, 2011

entry malas..

hajat hati nak mengemas bilik setor itu.... bila sudah di selongkar semua barang... terus pening nak kemas camana. ikut hati mau aku campak aje semuanya dalam tong sampah (Cara paling express..) . tapi still banyak yang sayang especially baju2 yang baru berusia setahun dua itu sahaja..

seriously! berapa banyak almari baju korang sume kat rumah ha.... berapa pasang kasut yang korang ada? berapa handbeg yang korang ada?.. berapa pasang baju kurung yang korang maintain simpan?.. iskh..iskh... dan yang paling penting berapa lama expired date barang2 nih semua....

eh.. bila tengok soalan macam banyak barang aku je kan?.. heheheh.. hampirlah 70% barang aku... tapi yang baki 30% tuh juga yang aku nak bisingkan.. hadoila...

jadi?.. camna nak kemas nih.... huwaaaaa... udahnya mengadap fb juga yang best...

1 comment:

  1. haha..sama dengan aku..kat rumah tu ada 2 almari besau, semua nyer baju2 aku..yang satu laki aku punyer pun aku nak jugak..hadoi, dah namanyer pompuan kan

    ReplyDelete