Monday, October 17, 2011

makan lagi... nasi arab dan nasi kerabu

ini cerita makan : last week ada member dok post kat fb restoran arab ni. since tempat ni dekat je dgn tempat kitorang.. dan kebetulan hari tu asben dtg dr office  ajak lunch jadi terpikir tempat ni.. asben makan sorang...pasal saya sudah kenyang akibat sarapan yang heavy!

tapi saya tak minat sgt dgn nasi arab.... maybe tak biasa....atau rasa makan kat sini yang macam biasa  je.. asben order nasi mandy err..kambing..... aku cuma cukai je skit.


tadi plak sarapan  di mek su selera kelantan... awal tahun ni kedai diorang terbakar.. so, diorang berpindah ke kedai sementara... tp so far pelanggan die tetap follow.. so far aku rasa ok makan disini. memang kalau dulu selalu breakfast sini.. tapi sejak menjak berdiet nih dah terpaksalah mengelakkan dari datang sini.... kalau hari2 layan nasi... perhhhh... faham2 la akibatnya..
tapi banyak yang sedia disini, nasi lemak, nasi kerabu, nasi dagang dan my favourite nasi berlauk.. lauk pun banyak... ada pulut kuning, wajik, taik minyak, laksam..... dan kuih muih...




NI die.. Mok Su Sri Kelate... tmn greenwood

nasi kerabu yang dah makan separuh... kih kih kih...

ni die sarapan merangkap lunch aku... ha...

Al amin - restoran menyediakan nasi arab


tengok je la...






 psttt....payah betul nak menulis guna tablet nih!...

No comments:

Post a Comment